تاریکی

"Are Hyenas good mothers?!" 👩‍👦 Every Pet in the Safari Egg! 🦒 Adopt Me! on Roblox 

مشترک شدن
بازدید 572K
98% 5 646 70

Jesse & Dalia play Two Truths & A Lie with every pet in the Safari Egg! Can Dalia win all the pets, or will she go home empty-handed?
Play now: go.playadopt.me/
For more news, memes, and info about the updates, follow us on:
Twitter: PlayAdoptMe
Instagram: playadoptme
TikTok: www.tiktok.com/@playadoptme
Discord: discord.gg/adoptme

بازی‌

تاریخ انتشار

 

2021 21 ژانویه

هم‌رسانی:

هم‌رسانی:

دانلود:

..بارگذاری...

افزودن به:

لیست پخش من
تماشا در فرصتی دیگر
نظر 100   
PlayAdoptMe
PlayAdoptMe پیش 2 ماه
Can you guess more animal facts than Dalia did?? 😂
Rosita unicornio
Rosita unicornio پیش 29 دقیقه
@#just iman 𖠱. yes a alien XD🤣🤣👽👽👽
Yasna kh
Yasna kh پیش 2 روز
Nope🤣🤣🤣
Elina Chandra
Elina Chandra پیش 5 روز
Nah Lol🤣
DIY with Diva
DIY with Diva پیش 5 روز
Ooh, that's a awesome egg. It looks like a girraf egg!
Mila Plays
Mila Plays پیش 5 روز
Please can you add an among us update where you get get among us character pets? And please can you add a dolphin or jelly fish in the ocean egg or both?
Ev
Ev پیش 2 دقیقه
I have neon hyena
Dahlia gillett
Dahlia gillett پیش 2 ساعت
OMG MY NAME IS DAHLIA
fazegabe21s World
fazegabe21s World پیش 3 ساعت
same
rayan salmi
rayan salmi پیش 4 ساعت
OMG SUPER
Fatma Sar
Fatma Sar پیش 6 ساعت
Who ever is reading this god bless you stay safe if you wished some thing i hope it comes true
DELUX_3D
DELUX_3D پیش 7 ساعت
2nd
dharrmancrap
dharrmancrap پیش 10 ساعت
my hyena's gay.
Autumn cuichta
Autumn cuichta پیش 13 ساعت
"Yea my hyenas gay" 7:20
•Gacha_Golden•
•Gacha_Golden• پیش 18 ساعت
I wish they would bring back every egg they have added woukd be added back like- for 24 hours ;-;
What do I name this channel
The money tho
Ximena Jauregui Centty
Como no entiendo regresaran los huevos safari?
Ximena Jauregui Centty
Ximena Jauregui Centty پیش 3 ساعت
@Mario Angel Vazquez Murillo aya oki
Mario Angel Vazquez Murillo
Mario Angel Vazquez Murillo پیش 7 ساعت
No solo estan abriendo huevos de esos
Brynlee Bray
Brynlee Bray پیش روز
I-DID ADOpT JUST SAID SHUT UP-
Paola Losada
Paola Losada پیش روز
The elaphant is my fav but I’m to late to get it and I don’t know what it’s worth
Paola Losada
Paola Losada پیش روز
I also love the giraffe
Mandy Filman
Mandy Filman پیش روز
Why can't you bring the safari egg back in adopt me? I never got to open one and I miss the farm egg to😭
Dino Nuggies
Dino Nuggies پیش روز
is t just me or do I keep staring at how much money he has XDD
Pors Merkz
Pors Merkz پیش روز
Wild boar is a common
Izuku Midoriya
Izuku Midoriya پیش روز
Uncommen
Ксения Н
Ксения Н پیش روز
аааааааааааа
Clayden Song
Clayden Song پیش روز
I started playing adopt me at 2018 when pets weren’t even a thing then
Grape go
Grape go پیش روز
Had a hyena and I traded it for the pig was that a good trade I don’t know but I think it was a bad trade because nobody wanted to trade for the pig sad
Grape go
Grape go پیش روز
Wow
Bella Bogdanov
Bella Bogdanov پیش روز
Adopt me plss put back safari egg
not all noobs hack
not all noobs hack پیش 2 روز
Add the safari egg back pzzz
Bᴜɴɴʏ Sᴘʀɪɴᴋʟᴇs
I have a ride fly koala
Yasna kh
Yasna kh پیش 2 روز
My dream pet is giraffe plz username madcity_progod
Roberta3504
Roberta3504 پیش 2 روز
Can you bring the safari egg back
XxxrobloxqueenxxX
XxxrobloxqueenxxX پیش 2 روز
I want the safari egg again I like the meerkat and a giraffe
Nadire Vuşur
Nadire Vuşur پیش 2 روز
Ah adopt me pls help my cousin take my petss
Nayefff and master
Nayefff and master پیش 2 روز
I really want like a pink egg not the pink egg that the pink cat comes out pink pets👁👅👁
Linda Richardson
Linda Richardson پیش 3 روز
I remember when the game was all about babys
Monika Pinkerton
Monika Pinkerton پیش 3 روز
2 one is wrong
Serina Bernard
Serina Bernard پیش 3 روز
Poor thing
marwan the best games
marwan the best games پیش 3 روز
Meerkats do drink water my name in roblox is marwanelach
Ariana McKenzie
Ariana McKenzie پیش 3 روز
I started playing adopt me last year on October when the Halloween update was out
Ariana McKenzie
Ariana McKenzie پیش 3 روز
lol Jesse said shut up
Blueberry Star
Blueberry Star پیش 3 روز
My cousin had a giraffe but she got hacked
Ellie Dixon
Ellie Dixon پیش 3 روز
Please can I have a meerkat
Emily’s World
Emily’s World پیش 3 روز
Well u know that u put bees in the coffee cup and penguins in the ice cream shop can u put a pet in the pizza shop
crtanje sa nikom kikirikom
Wheit mr.pig like pepaz dad?!🤣
purple turtle
purple turtle پیش 3 روز
Ha i love adopt me
Ice cream
Ice cream پیش 3 روز
I joint adopt me in halloween 2020
Noa Loe
Noa Loe پیش 3 روز
loins have most of there day sleeping
Lilly
Lilly پیش 3 روز
I know some information on the lion. 1 The lions are in prides mainly 2. The big cats SLEEP all day for about 23 hours. 3 Their roars are loud enough to be heard from 8 kilometers. SORRY I'M ALL ABOUT LION FACTS HEH-
Jacobs World
Jacobs World پیش 3 روز
Wow, I love watching these, they are funny and cool!
Williamtastic Gaming
Williamtastic Gaming پیش 3 روز
How do I sign up to be staff?
Alfie Newmarch
Alfie Newmarch پیش 3 روز
i like how Dilla sead my hyaena is gay
Arely
Arely پیش 4 روز
‘’My hyena is gay’’ HAHAHA I LOVE IT 😂😂❤️
Sophia Honore
Sophia Honore پیش 4 روز
Heyy i think u should bring back all; the eggs!
Kovács Lelle Zselyke
Kovács Lelle Zselyke پیش 4 روز
my dream egg! i like safari egg!
Haniya Ahmed
Haniya Ahmed پیش 4 روز
I traded a silly duck for Uni Neon snow cat ride Normal snowcat Fly ride monkey Was it fair?????😣😣😣😣😣
BellaPlayzYT
BellaPlayzYT پیش 4 روز
“Yea my hyena is gay” lol I can’t😭😭😭
Rezk Aly
Rezk Aly پیش 4 روز
When was the last time jesse Drove because the last time he drove was like lol 😂
Kiara Plays
Kiara Plays پیش 4 روز
I would take any safari egg pet I’ve never have an of the pets. I’ll even take a wild boar...
sᴄᴀʀʟᴇᴛᴛ
sᴄᴀʀʟᴇᴛᴛ پیش 4 روز
Me just looking at how many bucks he has instead of watching the video: 👁👄👁 Roblox user: xii_nuggetzx (Dont judge I'm saving up to change it lol)
Veronica Faure
Veronica Faure پیش 5 روز
i kinda got the warthog correct but i thought it was actually called a herd lol (my user is neverpickmytowelup!)
Claire Courtemanche
Claire Courtemanche پیش 5 روز
hi
Vtrustedfay
Vtrustedfay پیش 5 روز
Sup
Edward Sudarman
Edward Sudarman پیش 5 روز
hahahahahahaha, the owner adopt me has no trading licence ;D
Daily dose of games
Daily dose of games پیش 5 روز
does any one wants to offer for my ghost bunny just comment
king official magma 2021
king official magma 2021 پیش 5 روز
2 day ocean egg realis yey
ᴇʟᴍᴏ ;;
ᴇʟᴍᴏ ;; پیش 5 روز
Good video! Lion is my favorite pet and I've got that
Sammia Ali
Sammia Ali پیش 5 روز
nah pumba is a warthog
Flowerbeez ROBLOX
Flowerbeez ROBLOX پیش 6 روز
I am wondering does the Staff members or the creators of adopt me haves every pet in the game?
Ar¡ksh0k *-*
Ar¡ksh0k *-* پیش 6 روز
Me encanta la jirafaaaa ojalá la tuviera
《Gamer Buğlem》
《Gamer Buğlem》 پیش 6 روز
Uwuu7
mattan and gallia albinetzer
I wish I had a heyina
Star and heart
Star and heart پیش 6 روز
WOW real safari egg!
unicorn mecidiye
unicorn mecidiye پیش 6 روز
My hobbies play adopt me
Ashley Johnsonpkio
Ashley Johnsonpkio پیش 6 روز
Hi
Danielle Nash
Danielle Nash پیش 6 روز
meerkays dont drink warter
Lance Simon
Lance Simon پیش 6 روز
I started playing adopt me when the safari eggs comes out!!!
Jack Playz
Jack Playz پیش 6 روز
My friend Dream pet is a meerkat
Alejandra Hernandez
Alejandra Hernandez پیش 7 روز
i think hyenasare good i never seen one so i dont know if they are
Marcia Campos
Marcia Campos پیش 7 روز
Can I please just have a mega or neon fly ride giraffe plssssss adopt me help a player out my user is Bibleboy1011
Soso منوعات
Soso منوعات پیش 7 روز
I love you adopt me
Sophie Geniris
Sophie Geniris پیش 7 روز
My dream egg 🤩
Thoon Yati Thant
Thoon Yati Thant پیش 7 روز
Can you do it again because I don’t play Roblox at the time
lorna lamb
lorna lamb پیش 7 روز
Can you please bring the Safari eggs back! I wasn’t playing when they came out!
cookie cat
cookie cat پیش 8 روز
7:20 we all love a gay hyena
Amy Smith
Amy Smith پیش 8 روز
Giraffe
Amy Smith
Amy Smith پیش 8 روز
Giraffe do have different patterns on there body
Seran Rainier
Seran Rainier پیش 8 روز
My friend is calls Mia
Amelia Nawaz
Amelia Nawaz پیش 8 روز
You should bring back all the old eggs back
Will T
Will T پیش 8 روز
Pls can you bring the safari egg back pls
Max W-H
Max W-H پیش 8 روز
My dreem eggs is a blue egg
Itz Liam
Itz Liam پیش 9 روز
I thought lions were rare!
Valentina Guzmán
Valentina Guzmán پیش 9 روز
PUEDEN REGRESAR LOS HUEVOS ANTIGUOS? para que las personas nuevas los consigan
MonsterHarry 2010
MonsterHarry 2010 پیش 9 روز
Uuj
Josh Bunardi
Josh Bunardi پیش 9 روز
look the money
XSunny
XSunny پیش 9 روز
My dream egg is safari egg. They are bootiful
Keelan Wheadon
Keelan Wheadon پیش 9 روز
Is a lie
Keelan Wheadon
Keelan Wheadon پیش 9 روز
Shoping
Joshua Esaranda
Joshua Esaranda پیش 9 روز
hi
Kymani Blanton
Kymani Blanton پیش 9 روز
Of you do I will be happy
Kymani Blanton
Kymani Blanton پیش 9 روز
I just started my 5th account can you pls search up on roblox on friends list and type in fazemanicin then pls give me a safari egg
mattias eriksson
mattias eriksson پیش 9 روز
Z
-*zak TALK*-
-*zak TALK*- پیش 10 روز
Adopt me is so lucky u have no idea with only my bunny :(
Manish Tamang
Manish Tamang پیش 10 روز
bro stop looking at him look at the money he is so rich
Coco Playz
Coco Playz پیش 10 روز
Can I offer for famingo
Cristian Monroy
Cristian Monroy پیش 10 روز
Shut up Jessie
the pro minder
the pro minder پیش 11 روز
Do you know how to get a safari egg
بعد